SÆLG UD – SEND DIT TØJ I CIRKULATION

Har du tøj i dit klædeskab du ikke bruger, fejlkøb eller andet? Lad re-love sælge det for dig!

Udvælg dit tøj (max 10 stk.) – uden slid og huller – sørg for at det er nyvasket (gerne strøget) samt sæsonmæssigt relevant. Indlever det hos re-love og lad os sørge for resten.

OBS! Vær kritisk i udvælgelsen; tænk på om det er en vare, du potentielt selv ville købe.

SÅDAN GØR DU

Er du lokal? Ring til os i butikkens åbningstid på 5387 7117 og aftal et tidspunkt for indlevering.

Bor du ikke i nærheden? Kontakt os på info@re-love.dk. I henvendelsen skal følgende fremgå:

  1. Dit fulde navn
  2. Antal stykker tøj (max 10) samt brands, du ønsker at indlevere

Når vi har modtaget din henvendelse aftales tidspunkt for forsendelse.

HVILKE VARER MODTAGES?

Sortimentet består af al slags tøj, tasker, sko og accessories. Vi udvælger varer med et udtryk der er oppe i tiden og som vi oplever efterspørgsel på. Sommertøj modtages fra februar-juni. Vintertøj modtages fra august-december.

Alle varer udvælges nøje med hensyntagen til sæson, kvalitet, brand og trend. Vi tager som udgangspunkt imod de “bedre” brands så længe det er styles, der matcher konceptet og som vi vurderer at kunne sælge. Indleverer du tasker eller punge er det en stor fordel, hvis du kan medbringe den originale kvittering. Vi siger altid nej, hvis vi er det mindste i tvivl om varens ægthed. Der tages kun imod tøj, der er i god stand dvs. ikke har fejl eller mangler. Vi modtager ikke tøj med lugt af røg, sved eller lignende. Endeligt skal dit tøj være nyvasket (gerne strøget) ved indlevering.

BETINGELSER FOR INDLEVERING

Ved indlevering udvælger vi de styles, der passer til butik og webshop og som vurderes at kunne sælges. Der tages højde for sæson, kvalitet og trend. Det er derfor sandsynligt, at ikke alt dit tøj udvælges. Indleverer du via forsendelse, sendes evt. ikke-udvalgte styles retur på din regning. Priserne på de forskellige styles fastsættes af re-love. Du får ikke besked om, hvilken pris varerne bliver fastsat til. For vare- og priseksempler, orienter dig da gerne på webshoppen og på listen over brands. Har du ønsker til særlige priser på enkelte styles, skal du informere om dette, når du indleverer dit tøj. Og har du enkelte særligt dyre varer, er vi åbne for tale om kommissionen.

Alle varer i kommission er indleveret på eget ansvar. Vi gør alt for at passe på dine ting og har alarmer installeret. Men skulle det ske, at en vare forsvinder i kommissionsperioden, får pletter, går i stykker
 eller bliver reklameret over, er det din egen indboforsikring, som skal dække.

Når du indleverer en vare hos re-love og skriver under på vores handelsbetingelser, indestår du for, at du selv er 
ejer af varen. Du indestår ligeledes for ægtheden af en mærkevare. re-love formidler ikke salg af kopivarer. Videresalg af kopivarer er i strid med dansk lovgivning, jf. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. Læs evt. mere på forbrug.dk

re-love har eksklusivret på salget af dine varer i kommissionsperioden. Det betyder, at du 
ikke kan sælge dine varer via andre platforme, så længe de er i kommission hos os.
Det er heller ikke muligt at fortryde en indlevering. Vi investerer i dit og vores salg med arbejdstimer, husleje mm., og vi tillader derfor ikke, at indleveringer returneres med mindre kommissionsperioden er afsluttet. Skulle du alligevel ønske varer retur før tid, vil det være pålagt et gebyr på 200 kr.

Dine varer vil være i butikken i omtrent 2-3 måneder. Er varerne ikke solgt efter denne periode vurderer og beslutter vi, om nogle eller alle dine varer skal nedsættes med 50% for at øge chancerne for salg. 
Er varerne fortsat ikke solgt indenfor en måneds tid, vil du få besked om at afhente dine varer.
 Er varerne ikke afhentet indenfor én uge, vil du modtage en ekstra påmindelse. Er varerne ikke afhentet efter yderligere én uge, kan re-love frit disponere over dem.
Ved indlevering skriver du således under på, at vi må kontakte dig pr. sms og mail angående dine varer.

OBS! Du er som leverandør hos re-love forpligtet til, at holde dig opdateret på den kommunikation vi udsender via sms og mail (nyhedsbrev).

Priserne på dine varer fastsættes af re-love. Du får ikke besked om, hvilken pris varerne bliver fastsat til. Opdages en fejl på varen, vil du få besked om at afhente den igen. Opdages fejlen først i en købssituation, vil kunden blive tilbudt at købe varen med en prisnedsættelse. Når en vare er solgt, modtager du en mail herom. Salgsperioden løber fra d. 1. – d. 10. i hver måned, således at varer solgt i denne periode vil udbetales primo næste måned. Omkring den 1. i måneden vil pengene fra seneste måneds salg gå ind på din konto. Du får 50% af den samlede fortjeneste.

At indlevere varer til salg hos re-love er en tillidssag. Vi gør alt for at passe på dine varer og give dig et godt salg. Men fejl kan ske – og skulle de ske, må du bære over med os.

HVORDAN SÆLGES TØJET?

Dine styles er tilgængelige i butikken, så vores kunder fysisk kan se og prøve dem. Derudover oprettes de med billeder i webshoppen og evt. eksponeres nogle af dine styles også på Instagram. Hvor meget de enkelte styles markedsføres afhænger af sæson, kvalitet, brand og trend.